#Қазақстан

#Түркістан

#Мәдениет

#Тәуелсіздік30

#Руханижаңғыру

#Shymkent

#Covid-19

Редакция таңдауы

Министрлік оқу ғимараттардың өртке қарсы шаралардың тиімділігін арттыру бойынша ұсынымдар берді

Оқу орны ғимараттары мен құрылыстардың өрт қауіпсіздігін арттыру өзіне кіретін өртке қарсы қорғау шаралары кешенін орындаумен қамтамасыз етіледі, деп хабарлайды Adym.kz ақпараттық сайты салалық министрліктің баспасөз қызметіне сілтеме жасап.

Неғұрлым қатаң пайдалану режимін орнату; ғимараттар конструкцияларының отқа төзімділігін арттыру; қолданыстағы нормаларға сәйкес өрт кезінде адамдарды эвакуациялауды қамтамасыз ету.

Неғұрлым қатаң пайдалану режимі дегеніміз: турбоқонлырғыларда қиын жанатын майын пайдалану; жарылыс және жану қаупін төмендететін генераторларды салқындату жүйелерінде сутегі үшін арнайы ингибиторларды қолдану; ауамен және сумен салқындатылатын генераторларды, сондай — ақ жануды таратпайтын қабығы бар кәбілдерді қолдану және басқа да технологиялық іс-шаралар. Оқу орны ғимаратының бас корпустарының өрт қауіпсіздігін арттыруға бағытталған шатырлық жабындарын жөндеу және қайта жаңарту жөніндегі шешімдер жабынның көтергіш және қоршау құрылымдарына кешенді тексеру және олардың жай — күйін бағалау жүргізілгеннен кейін қабылданады. Тексеруді оқу орны басшылығы ұйымдастырады.

Тексеру үшін осындай жұмыстарды орындауға лицензиясы және оларды жүргізу тәжірибесі бар мамандандырылған ұйымдар тартылады. Сонымен қатар , орындаушы жасаған және тапсырыс берушімен келісілген техникалық бағдарлама бойынша орындалады. Тексеру барысында келесі жұмыстар орындалады: пайдалану шарттарын анықтау, оның ішінде температуралық — ылғалдық режимді және конструкцияларға, әсіресе профильденген табаққа және жылытқышқа қатысты ортаның агрессивтілік дәрежесі; нақты жүктемелерді анықтау, оның ішінде жобада көзделмеген, яғни жөндеу барысында гидрооқшаулағыш кілемнің қабаттары мен тартпалардың ұлғаюынан, күл, қоқыс шөгінділерінен, материалдарды жинаудан, мұздың пайда болуынан және т. б; қоршау және көтергіш конструкцияларының зақымдануы мен деформациясын және олардың пайда болуы мен дамуының ықтимал себептерін анықтау; металл конструкциялардың (байланыстардың, панельдердің қаңқасының, пішінделген табақтың) салмақ түсетін қабілетінің төмендеуі мен коррозиялық тозу дәрежесін анықтау); алаңдардың, кешенді панельдердің қаңқаларының майысуын қажетті геодезиялық өлшеулерді орындау; қажет болған жағдайда зертханалық зерттеулер үшін үлгілерді іріктей отырып, жылытқыштың, су оқшаулағыш және бу оқшаулағыштың ылғалды, берік және жалпы жай — күйін, сондай — ақ жабыннан суағарлар жүйесінің және жанасу тораптарының жай-күйін, қорғаныш қиыршық тас қабатының болуы мен жай-күйін анықтау; жеңіл металл конструкциялардан жасалған өртке қарсы кедергілердің бар болуын және конструкциясын, оның ішінде профильденген табақтың гофрлеріндегі бос жерлерді жабатын, сондай — ақ олардың жобалық құжаттамаларына сәйкестігін бақылау арқылы ашу әдісімен анықтау.

Ашық от; электр тогының жылулық көрінісі; ақаулы жабдық. Мекеме объектілеріндегі өрт-жарылыс қауіпсіздігі келесі іс-шаралармен жетуге болады: ұйымдастыру іс-шаралары; өрт пайда болған кезде ғимараттар мен үй-жайлардан адамдарды эвакуациялау бойынша жаттығулар өткізу; өрт қауіпсіздігі  ережелерін сақтай отырып, арнайы бөлінген орындарда өрт қауіпті жұмыстарды жүргізу; электр желілері мен электр жабдықтарын тұрақты зерттеу; өндірістік жабдықтардың жарамдылығын тұрақты бақылау;

сондай — ақ өрт — жарылыс қауіпсіздігін арттыру бойынша іс — шараларға өртке қарсы режимді енгізу жатады. Өрт қауіпсіздігін қамтамасыз ету, өртке қарсы тиімді күрес маңызды мемлекеттік міндеттер болып қала бермек. Өрт қауіпсіздігі саласындағы ұйымдастырушылық және техникалық шешімдер экономикалық жүйенің қазіргі заманғы ауқымы мен даму қарқынына, ғылыми — техникалық прогрестің қазіргі заманғы деңгейіне сәйкес келуі тиіс.Оқу орындары мен мекемелерде өрт қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі іс-шаралар жүйесі үш негізгі топтан құралады: Өртке қарсы режимді орнату бойынша іс-шаралар.

Барлық ғимараттарда, құрылыстарда, үй-жайларда, учаскелерде, алаңдарда, кабинеттерде, жеке орындар мен нүктелерде тиісті өртке қарсы жағдайды анықтау және ұстау жөніндегі іс-шаралар. Ғимараттарды, құрылыстарды, үй-жайларды, коммуналдық желілерді, жабдықтарды, мүкәммалды және т. б. пайдалану, жөндеу, қызмет көрсету кезінде өрт қауіпсіздігі ережелерінің орындалуын бақылау, қадағалау жөніндегі іс-шаралар.

Оқу орындарында өрт қауіпсіздігін қамтамасыз ету жоғарыда аталған барлық іс — шараларды орындауға қол жеткізілуі мүмкін. Бұл іс — шаралармен барлық функционалдық бөлімшелер қамтылуы тиіс. Бұл іс — шараларды ұйымдастыруға және орындауға, бірінші кезекте мекеменің қызметтік міндеттеріне байланысты ғимараттарды, құрылыстарды, үй-жайларды, учаскелерді, кабинеттерді, жабдықтарды, мүліктерді, мүкәммалдарды және басқаларды иеленетін, пайдаланатын, өрт қауіпсіздігі ережелерін сақтауға тиісті бағынысты құрамы бар лауазымды адамдары тиіс. Мекеме басшысы бағынышты лауазымды тұлғалардың жауапкершілігін шектеу кезінде олардың әрқайсысы өрт қауіпсіздігі талаптарын орындағанына және өз кезегінде, белгілі бір жұмыс учаскелерінде бағынышты қызметкерлердің оларды сақтауын қамтамасыз ететініне көз жеткізуі тиіс.

Қазақстандағы оқу орнындарының өрт қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша ұсыныстар. Білім беру мекемесінде өрт қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі әдістемелік ұсынымдар өрт қауіпсіздігін қамтамасыз етудің жалпы құқықтық, экономикалық және әлеуметтік негіздерін айқындайды, осы салада мемлекеттік билік органдары, жергілікті өзін — өзі басқару органдары, кәсіпорындар, мекемелер, ұйымдар, ұйымдық — құқықтық нысандары мен меншік нысанына қарамастан өзге де заңды тұлғалар арасындағы, сондай-ақ қоғамдық бірлестіктер қарастырылады.

Білім беру жүйесінің мекемелеріндегі қауіпсіздік көптеген факторларға, соның ішінде негізгі қорлардың тозу дәрежесіне және білім беру жүйесінің ішіндегі күрделі процестерге байланысты. Білім беру мекемелерінің оқушылары мен қызметкерлері үшін тез дамитын зақымдаушы факторлары бар төтенше жағдайлар, мысалы өрт, химиялық қауіпті объектілердегі авариялар, жарылыстар ерекше қауіп төндіреді. Бұл ерекшелік қорғаныс іс-шараларын орындауға арналған уақыт тапшылығын анықтайды, олар екі түрге бөлінуі мүмкін: алдын ала және жедел.

Барлық үлгідегі және атаулардағы жалпы білім беретін мекемелерде оқушыларға оқу пәндерін оқыту процесінде еңбек қауіпсіздігі және басқа да қызмет түрлері мәселелері бойынша негізгі білім мен іскерлікті үйретуі қажет. Өрт қауіпсіздігін қамтамасыз ету оқу орнының маңызды функцияларының бірі болып табылады. Өрт қауіпсіздігі саласындағы өрт күзетінің негізгі міндеттері өрттің алдын алуды, сондай-ақ өрттерді сөндіруді ұйымдастыру болып табылады.

Білім беру ұйымдарында оқушылар мен тәрбиеленушілердің қауіпсіз болуын қамтамасыз ету жөніндегі ұсынымдардың мақсаты білім беру ұйымдарында оқушылар мен тәрбиеленушілердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі білім беру ұйымдарының қызметін реттеу болып табылады. Ұсыныс Қазақстан Республикасының ұлттық заңнамасын, нормативтік құқықтық актілерін ескере отырып, ведомстволық талаптар негізінде дайындалады. Ұсынымдар білім беру ұйымдарында оқушылардың қауіпсіз болуын ұйымдастыру және қамтамасыз ету мақсатында білім беру мекемелерінің басшыларына арналған.

Ұсынымдар нормативтік сипатқа ие емес, сонымен қатар, олар балалардың білім беру мекемелерінде қауіпсіз болуын қамтамасыз етудің жалпы тәсілдерін және жазатайым оқиға және жарақат туындаған кездегі білім беру ұйымдары қызметкерлерінің іс — қимыл алгоритмін белгілейді. Ұсынымдар білім беру ұйымдарында оқушылар мен тәрбиеленушілердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі талаптарды қамтиды және білім алушылар мен тәрбиеленушілердің денсаулығы мен өмірін сақтауды қамтамасыз ететін қажетті жағдайлар жүйесін білдіреді.

Білім беру ұйымдарындағы қауіпсіздікті ұйымдастырудың түрлері, жүйесі және тәртібі Қазақстан Республикасының «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319-ІІІ, «Қазақстан Республикасындағы Баланың құқықтары туралы» Заңнамалармен реттеледі.

Соңғы жаңалықтар